loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54.9 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategiczna karta wyników
Jak przełożyć strategię na działanie

Kaplan Robert S.

,

Norton David P.

Oprawa: Miękka
54,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.

Opinie o książce:
W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.
(Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck & Company)
W Mobil strategiczna karta wyników stanowi niezastąpione forum dyskusji na temat strategii przedsiębiorstwa, jej silnych i słabych stron oraz efektywności. Patrząc w przyszłość, oczekujemy, że koncepcja ta doprowadzi naszą organizację do większej koncentracji na realizacji celów strategicznych.
(R.J. McCool, Wiceprezes jednego z oddziałów Mobil Oil Corporation)
Kaplan i Norton prezentują innowacyjną metodę zarządzania, którą można wykorzystać do przełożenia strategii rozwoju na język celów operacyjnych. Koncepcja ta reprezentuje nową, zaawansowaną i wykonalną teorię kierowania.
(Chris Argyris, Honorowy Profesor Edukacji i Zachowań Organizacyjnych Harvard Business School)
Korporacja CIGNA wykorzystuje strategiczną kartę wyników w zarządzaniu procesem przekształcenia organizacji z uniwersalnego ubezpieczyciela w czołowego specjalistę w konkretnych obszarach działalności ubezpieczeniowej. Struktura karty wyników pomogła nam wyjaśnić strategię oraz na zawsze skoncentrować organizację na wcieleniu wizji w czyn.
(Gerald A. Ison, Prezes CIGNA Property & Casualty)

Szczegóły

Tytuł
Strategiczna karta wyników
Podtytuł
Jak przełożyć strategię na działanie
Autor
Kaplan Robert S. , Norton David P.
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
276
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-14746-4
Tytuł oryginału
The balanced scorecard
Rodzaj
Książka
EAN
978830114746403
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
226954800
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczna karta wyników - Kaplan Robert S., Norton David P.
Strategiczna karta wyników
Kaplan Robert S., Norton David P.
54,90 zł
Przejdź do koszyka
54,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO