119
Książki
Nieoczywiste
Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
Opis
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Szczegóły
Tytuł
Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor
Keller Kevin Lane
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
717
Format
21.5x30.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326480294
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bruzi Hanna
Tłumacze
Adamczyk-Żylińska Marika
Tłumacze
Miśkiewicz Magdalena
Tytuł oryginału
Strategic brand management
Rodzaj
Książka
EAN
9788326480294
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Strategiczne zarządzanie marką
119,00 zł
Recenzje