119
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                Strategiczne zarządzanie marką
                                                
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Twarda
                                                                                            Opis
                                Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Strategiczne zarządzanie marką
                                    Podtytuł
                                            Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Keller Kevin Lane
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Twarda
                                        Ilość stron
                                            717
                                        Format
                                            21.5x30.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326480294
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Bruzi Hanna
                                        Tłumacze
                                            Adamczyk-Żylińska Marika
                                        Tłumacze
                                            Miśkiewicz Magdalena
                                        Tytuł oryginału
                                            Strategic brand management
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326480294
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Strategiczne zarządzanie marką
                        
                    
                                            
                    
                    
                    119,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje