97.2
Książki
Nieoczywiste
Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
97,20 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne ? nawet jeśli odniosły spektakularny sukces ? upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.***Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"
Szczegóły
Tytuł
Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor
Kevin Lane Keller
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
720
Format
30.3x21.4
Języki
polski
ISBN
9788363391133
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bruzi Hanna
Tłumacze
Adamczyk-Żylińska Marika
Tłumacze
Miśkiewicz Magdalena
Tytuł oryginału
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391133
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczne zarządzanie marką
97,20 zł
Recenzje