97.2
Książki
Nieoczywiste
Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
97,20 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne ? nawet jeśli odniosły spektakularny sukces ? upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.***Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"
Szczegóły
Tytuł
Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor
Kevin Lane Keller
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
720
Format
30.3x21.4
Języki
polski
ISBN
9788363391133
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bruzi Hanna
Tłumacze
Adamczyk-Żylińska Marika
Tłumacze
Miśkiewicz Magdalena
Tytuł oryginału
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391133
Data premiery
2016-06-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Strategiczne zarządzanie marką
97,20 zł
Recenzje