44.9
Książki
Helion
Strategiczny brand marketing
Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Marka, czyli wszystko co masz Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku: Marketing jest prosty! Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe To zależy już od Ciebie... Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Szczegóły
Tytuł
Strategiczny brand marketing
Podtytuł
Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor
Szczepański Jarek
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788328301405
Rodzaj
Książka
EAN
9788328301405
Data premiery
2015-03-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Strategiczny brand marketing
44,90 zł
Recenzje