loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
46.2 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Strategie dziennikarzy i ich rozmówców
w medialnym dyskursie publicznym

Pałuszyńska Edyta

Oprawa: Miękka
46,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Temat rozprawy habilitacyjnej jest bardzo aktualny. Porusza problemy dyskursu publicznego, mediów, działania dziennikarzy i ich rozmówców, a przede wszystkim strategii wykorzystywanych w trakcie zdarzeń komunikacyjnych. [] Praca na charakter interdyscyplinarny, dotyczy bowiem zagadnień lingwistycznych, komunikacyjnych, kulturowych, socjologicznych. Przyjęcie takiego oglądu wymaga ścisłości w definiowaniu pojęć, a także wielostronnej umiejętności w analizie materiału. Autorka pracy ma świadomość tej wielobiegunowej analizy, ale zaletą jej pracy badawczej jest to, że nie traci z pola widzenia lingwistyki, tym samym językoznawstwo jest cały czas obecne, zarówno w założeniach metodologicznych, jak i w analizach [].Celem publikacji jest analiza językowych form komunikowania publicznego, w tym form komunikowania politycznego, które realizowane jest za pośrednictwem mediów. Przedmiotem zainteresowania jest opis tych parametrów, które decydują o określonej formie językowej tekstów. Interpretacja zachowań komunikacyjnych w kategoriach strategii uwzględnia założony cel komunikacyjny i fakultatywne sposoby jego realizacji (tj. środki do celu). Książka dr Edyty Pałuszyńskiej ma mocne podstawy teoretyczne i materiałowe. Niewątpliwie stanowi ważną pozycję zarówno w lingwistyce, jak i dziennikarstwie.Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Urszuli Żydek-Bednarczyk

Szczegóły

Tytuł
Strategie dziennikarzy i ich rozmówców
Podtytuł
w medialnym dyskursie publicznym
Autor
Pałuszyńska Edyta
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
360
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375257496
Rodzaj
Książka
EAN
9788375257496
Data premiery
2012-12-08
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
46,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie dziennikarzy i ich rozmówców - Pałuszyńska Edyta
Strategie dziennikarzy i ich rozmówców
Pałuszyńska Edyta
46,20 zł
Przejdź do koszyka
46,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO