53.5
Polityka
UMCS
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Twarda
53,50 zł
Cena rekomendowana: 68,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar
Szczegóły
Tytuł
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
538
Format
22.8x24.6
Języki
polski
ISBN
9788322791196
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322791196
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
53,50 zł
Recenzje