53.5
Polityka
UMCS
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Twarda
53,50 zł
Cena rekomendowana: 68,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar
Szczegóły
Tytuł
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
538
Format
22.8x24.6
Języki
polski
ISBN
9788322791196
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322791196
Dodałeś produkt do koszyka
![Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - Małgorzata Adamik-Szysiak](https://webimage.pl/pics/196/1/s9788322791196.jpg)
Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
53,50 zł
Recenzje