59.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Autor
Zdzisław Pierścionek
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
507
Format
16.7x23.8cm
Języki
polski
ISBN
8301140852
Rodzaj
Książka
EAN
978830114085402
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
59,90 zł
Recenzje