59.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Szczegóły
Tytuł
Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Autor
Pierścionek Zdzisław
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
508
Format
16.6x23.8cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-14085-4
Rodzaj
Książka
EAN
978830114085403
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
59,90 zł
Recenzje