loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
64 Książki CeDeWu

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Kusztelak Przemysław

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
64,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.

Szczegóły

Tytuł
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Podtytuł
podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Autor
Kusztelak Przemysław
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375564051
Rodzaj
Książka
EAN
9788375564051
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
22 374 90 20
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
64,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Kusztelak Przemysław
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Kusztelak Przemysław
64,00 zł
Przejdź do koszyka
64,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO