62.49
Książki
CeDeWu
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
62,49 zł
Cena rekomendowana: 64,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Szczegóły
Tytuł
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375568998
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375568998
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna
62,49 zł
Recenzje