54.43
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.
Podręcznik jest:
- kompleksowy ? prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny ? będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny ? zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Podręcznik jest:
- kompleksowy ? prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny ? będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny ? zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Strategie rozwoju turystyki w regionie
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-15918-4
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
978830115918401
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Strategie rozwoju turystyki w regionie
54,43 zł
Recenzje