69
Książki
Helion
Strona docelowa
Optymalizacja, testy, konwersja
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski
Jakie elementy na stronie są najważniejsze
Jak klienci podejmują decyzje
Jak opracować skuteczny plan optymalizacji
Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.
Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.
Konwersja
Strony docelowe
Projektowanie zorientowane na użytkownika
Proces decyzyjny
Identyfikacja problemów
Źródła ruchu na stronie
Najważniejsze działania konwersyjne
Optymalizacja - aspekty praktyczne
Metody optymalizacyjne
Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
Opracowanie planu działania
Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!
Jakie elementy na stronie są najważniejsze
Jak klienci podejmują decyzje
Jak opracować skuteczny plan optymalizacji
Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.
Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.
Konwersja
Strony docelowe
Projektowanie zorientowane na użytkownika
Proces decyzyjny
Identyfikacja problemów
Źródła ruchu na stronie
Najważniejsze działania konwersyjne
Optymalizacja - aspekty praktyczne
Metody optymalizacyjne
Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
Opracowanie planu działania
Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!
Szczegóły
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
416
Format
18.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324621026
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Salbot Bartosz
Tytuł oryginału
Landing page optimization
Rodzaj
Książka
EAN
9788324621026
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Strona docelowa
69,00 zł
Recenzje