47.04
Książki
SBP
Świadomość algorytmiczna a ewolucja widowni
Wydawnictwo:
SBP
Oprawa: Miękka
47,04 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Czy zastanawialiście się, jak algorytmy mediów społecznościowych wpływają na użytkowników? Książka ta ukazuje, jak mechanizmy filtrowania treści kształtują widownię social mediów. Niektóre teorie twierdzą, że użytkownicy stają się bierną masą, poddaną działaniu reklam i propagandy. Czy jednak mogą zachować choć odrobinę kontroli?Autorka analizuje te zagadnienia na podstawie wyników sondażu reprezentatywnej grupy internautów. Przedstawia także genezę algorytmów filtrujących i wyjaśnia koncepcję algorytmicznej widowni, opisując rozwój mediów i towarzyszące im nadzieje, narodziny masowej widowni oraz relacje mediów z odbiorcami.Książka jest obowiązkową lekturą dla medioznawców, socjologów cyfrowych i wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć działanie mediów społecznościowych. Autorka, uznana badaczka, proponuje również rozwiązania, które mogą uczynić te media bardziej przyjaznymi dla użytkowników.
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
E. Konopczyńskiego 5/7
00-335 Warszawa (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788367723213
Rodzaj
Książka
EAN
9788367723213
Dodałeś produkt do koszyka

Świadomość algorytmiczna a ewolucja widowni
47,04 zł
Recenzje