29.68
Pedagogika
Impuls
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
29,68 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych.Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu naznaczani przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowościW badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
Szczegóły
Tytuł
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
Autor
Barbara Toroń
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
328
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373088702
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373088702
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
29,68 zł
Recenzje