35.92
Pedagogika
Impuls
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
35,92 zł
Cena rekomendowana: 40,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007?2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.
Szczegóły
Tytuł
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375878608
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375878608
Dodałeś produkt do koszyka
Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych
35,92 zł
Recenzje