3.96
Pedagogika
Impuls
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
3,96 zł
Cena rekomendowana: 19,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów wirtualnych autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Szczegóły
Tytuł
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Podtytuł
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Autor
Anita Famuła-Jurczak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
194
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375872606
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375872606
Data premiery
2010-06-25
Dodałeś produkt do koszyka
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
3,96 zł
Recenzje