36.1
Pedagogika
Towarzystwo Naukowe KUL
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Stan faktyczny i postulowany
Wydawnictwo:
Towarzystwo Naukowe KUL
Oprawa: Miękka
36,10 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielowątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.
Szczegóły
Tytuł
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Podtytuł
Stan faktyczny i postulowany
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
432
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373065963
Redakcja
Skrzyniarz R.
Redakcja
Lendzion A.
Redakcja
Braun K.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373065963
Dodałeś produkt do koszyka
Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
36,10 zł
Recenzje