26.67
Książki
Wolters Kluwer
Szkoła w kryzysie versus media
26,67 zł
Cena rekomendowana: 29,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania relacji i współpracy z mediami może pomóc w przełamywaniu barier i korzystnie wpłynąć na kreowanie pożądanego przez szkoły wizerunku ich działalności i roli społecznej.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Szkoła w kryzysie versus media
Autor
Wydawnictwo
Seria
PORADNIKI BRANŻOWE
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Format
14.4x20.4
Języki
polski
ISBN
9788326402975
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326402975
Data premiery
2010-05-28
Dodałeś produkt do koszyka

Szkoła w kryzysie versus media
26,67 zł
Recenzje