18.6
Pedagogika
WSiP
Szkolne gry uczniów. Jak sobie z nimi radzić
Opis
Książka dla nauczyciela praktyka, wywodząca się z nurtu psychologii zwanego analizą transakcyjną. Chodzi o rozpatrywanie psychicznych problemów człowieka; tu: nauczyciela i ucznia; na tle jego kontaktów z innymi ludźmi. Autor analizuje gry ("zagrywki"), które pojawiają się w każdej klasie szkolnej, np. "Błaznowanie". Przedstawia na przykładach różne formy gry, motywy jej podejmowania, ukazuje spodziewane korzyści, ale także ryzyko dla grającego, zwraca uwagę na sposoby wciągania w grę i możliwości wyjścia z gry (ważne dla nauczyciela!)
Z części tematyczne to:
Gry podejmowane w celu wywołania kłopotów i zamieszania
Gry podejmowane, by poniżyć drugą osobę
Gry polegające na kuszeniu
Gry podejmowane przez nauczyciela.
Z części tematyczne to:
Gry podejmowane w celu wywołania kłopotów i zamieszania
Gry podejmowane, by poniżyć drugą osobę
Gry polegające na kuszeniu
Gry podejmowane przez nauczyciela.
Szczegóły
Tytuł
Szkolne gry uczniów. Jak sobie z nimi radzić
Autor
Ken Ernst
Wydawnictwo
Seria
PSYCHOLOGIA. PEDAGOGIKA
Wydanie
4
Rok wydania
2005
Oprawa
broszura
Ilość stron
104
Format
16 x 23
ISBN
8302087610
Rodzaj
Książka
EAN
978830208761503
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Szkolne gry uczniów. Jak sobie z nimi radzić
18,60 zł
Recenzje