loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.9 Książki MT Biznes

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych

Bossidy Larry

,

Charan Ram

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
41,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających ?szósty zmysł biznesowy? ? ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.
Larry Bossidy i Ram Charan, autorzy bestsellera Realizacja: zasady wprowadzania planów w życie, wyjaśniają w tej książce:

- dlaczego tak wiele biznesplanów mija się z rzeczywistością,
- kiedy porzucić misternie przygotowywany plan strategiczny i zdać się na zdrowy rozsądek,
- czy duża firma może działać ad hoc i nie robić wieloletnich planów,
- dlaczego najlepsze firmy w branży szybko zwielokrotniają swoją przewagę konkurencyjną,
- czym obecna gospodarka różni się od tej po drugiej wojnie światowej.

Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.
Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc ? czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom.
To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.

Szczegóły

Tytuł
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Podtytuł
Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych
Autor
Bossidy Larry , Charan Ram
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
272
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-610-4036-1
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Welsyng Cezary
Tytuł oryginału
CONFRONTING REALITY Doing What Matters to Get Things Right
Rodzaj
Książka
EAN
9788361040361
Data premiery
2008-07-03
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Bossidy Larry, Charan Ram
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Bossidy Larry, Charan Ram
41,90 zł
Przejdź do koszyka
41,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO