42.62
Książki
CeDeWu
Sztuka kochania klienta
dla szefa i dla zwykłych ludzi
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Twarda
Opis
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą.Anna TiurynW czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.
Szczegóły
Tytuł
Sztuka kochania klienta
Podtytuł
dla szefa i dla zwykłych ludzi
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
176
Format
14.0x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788360089583
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360089583
Dodałeś produkt do koszyka
Sztuka kochania klienta
42,62 zł
Recenzje