29
Książki
Helion
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.
Szczegóły
Tytuł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Autor
Michalak Piotr R.
, Woźniak Jakub
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
178
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324612451
Rodzaj
Książka
EAN
9788324612451
Data premiery
2014-04-11
Dodałeś produkt do koszyka

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
29,00 zł
Recenzje