49
Pozostałe
CeDeWu
Sztuka usługiwania
Jak być dobrym kelnerem
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania "na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.- Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności- Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw- Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej- Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta- Typologie klientów i zasady ich obsługi- Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach- Wskazówki dla menedżerów sali- Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny- Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Szczegóły
Tytuł
Sztuka usługiwania
Podtytuł
Jak być dobrym kelnerem
Autor
Janasik Aldona
, Zarczuk Dorota
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
234
Format
16.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375564600
Rodzaj
Książka
EAN
9788375564600
Data premiery
2012-12-19
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Sztuka usługiwania
49,00 zł
Recenzje