47.43
Rozwój osobisty
CeDeWu
Sztuka usługiwania
Jak zostać dobrym kelnerem
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: miękka
47,43 zł
Cena rekomendowana: 50,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jakie cechy osobowościowe powinien mieć kelner? Jacy kelnerzy mają zapewnioną pracę w dobrych restauracjach, zadowolenie przełożonych, usatysfakcjonowanych klientów, a co za tym idzie – większe napiwki?
Książka nakreśla kształt relacji klient-kelner. W bezpośredni sposób prezentuje wszystko to, co pozwala odnieść sukces w zawodzie kelnera – umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, komunikacyjne (werbalne i pozawerbalne) i sprzedażowe.
Przykłady, anegdoty, praktyczne ćwiczenia oraz wywiady z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej – każdy z tych elementów stanowi nieocenione źródło wiedzy zarówno dla chcących udoskonalić swoją pracę w zawodzie kelnera, jak i dla tych, którzy planują ją zdobyć.
Poradnik przeprowadzi cię przez cechy idealnego kelnera, a także nauczy rozpoznawać typy klientów i dostosowywać do nich swoją obsługę. Zawiera scenariusze profesjonalnej obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące radzenia sobie z trudnymi klientami. Przedstawia także skuteczne narzędzia obsługi kelnerskiej. Wszystko po to, byś stał się kelnerem doskonałym – w pełni usatysfakcjonowanym ze swojej pracy i dającym zadowolenie zarówno swoim klientom, jak i przełożonym.
Książka nakreśla kształt relacji klient-kelner. W bezpośredni sposób prezentuje wszystko to, co pozwala odnieść sukces w zawodzie kelnera – umiejętności interpersonalne, prezentacyjne, komunikacyjne (werbalne i pozawerbalne) i sprzedażowe.
Przykłady, anegdoty, praktyczne ćwiczenia oraz wywiady z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej – każdy z tych elementów stanowi nieocenione źródło wiedzy zarówno dla chcących udoskonalić swoją pracę w zawodzie kelnera, jak i dla tych, którzy planują ją zdobyć.
Poradnik przeprowadzi cię przez cechy idealnego kelnera, a także nauczy rozpoznawać typy klientów i dostosowywać do nich swoją obsługę. Zawiera scenariusze profesjonalnej obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące radzenia sobie z trudnymi klientami. Przedstawia także skuteczne narzędzia obsługi kelnerskiej. Wszystko po to, byś stał się kelnerem doskonałym – w pełni usatysfakcjonowanym ze swojej pracy i dającym zadowolenie zarówno swoim klientom, jak i przełożonym.
Szczegóły
Tytuł
Sztuka usługiwania
Podtytuł
Jak zostać dobrym kelnerem
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
234
Format
16,5 x 23,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381023955
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023955
Dodałeś produkt do koszyka
Sztuka usługiwania
47,43 zł
Recenzje