41.4
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Sztuka w kulturze postmedialnej
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
41,40 zł
Cena rekomendowana: 54,60 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka Ewy Wójtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejszą sytuację nowych mediów i tworzonej za ich pomocą sztuki w kontekście naszych oczekiwań i nadziei z lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dziś sztuka nowych mediów. Opisuje remiks i sampling jako dwie najbardziej rozpoznawalne techniki nowej estetyki, pisze o nanoaktywizmie, zmieniającej się roli krytyka i artysty, a także o różnych oczekiwaniach wobec odbiorcy, stającego się użytkownikiem sztuki. Pisze o pozornym egalitaryzmie internetu. O demokratyzacji sztuki i o jej komercjalizacji, o ekonomii uwagi i outsourcingu w sztuce, o kolektywnym autorstwie i projektowaniu własnej tożsamości.prof. Grzegorz DziamskiEwa Wójtowicz bezkolizyjnie sytuuje swoje badania pomiędzy teorią a praktyką albo mówiąc inaczej czyni dobry użytek ze swojej wiedzy i kompetencji z zakresu sztuk medialnych oraz kulturoznawczo zorientowanego medioznawstwa.prof. Andrzej Gwóźdź
Szczegóły
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
532
Format
12.5x19.5cm
Języki
polski
ISBN
9788365155160
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155160
Dodałeś produkt do koszyka
Sztuka w kulturze postmedialnej
41,40 zł
Recenzje