37.8
Psychologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Sztuka wywierania wpływu na ludzi
Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria:
PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Oprawa: Miękka
Opis
Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że:
- ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie
- przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym.
- ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie
- przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym.
Szczegóły
Tytuł
Sztuka wywierania wpływu na ludzi
Podtytuł
Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Autor
Mortensen Kurt W.
Wydawnictwo
Seria
PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8323321337
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kotlicki Rafał
Tytuł oryginału
Maximum Influence. The 12 Universal Laws of Power Persuasion
Rodzaj
Książka
EAN
9788323321330
Data premiery
2006-08-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Sztuka wywierania wpływu na ludzi
37,80 zł
Recenzje