22.1
Książki
WNPiD UAM
Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach
Wydawnictwo:
WNPiD UAM
Oprawa: miękka
22,10 zł
Cena rekomendowana: 31,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Współcześnie nietrudno o uważnych odbiorców mediów, a szczególnie ich oferty informacyjno-publicystycznej, którzy zastanawiają się i dyskutują, o czym są przez media informowani i w jaki sposób.
Od dawna międzynarodowe dyskusje w tej materii nierzadko kończą się taką samą, zgodną konkluzją, że jakość oferty medialnej ulega trywializacji. Również w Polsce z łatwością można zauważyć zmiany zarówno w doborze tematów prezentowanych w programach informacyjnych i publicystycznych, jak i w sposobie relacjonowania wydarzeń przez dziennikarzy, a także zmianę w zachowaniach prowadzących programy publicystyczne i ich gości. Innymi słowy, wypada zwrócić uwagę na to, że zmienia się sposób prowadzenia dyskursu politycznego, którego głównymi animatorami są dziennikarze i politycy.
Sposób przedstawiania polityki i jej bohaterów przez media, a także stopień i kierunek dziennikarskich zainteresowań tą dziedziną mają istotny wpływ na postrzeganie pola polityki przez odbiorców mediów masowych, którzy przecież w procesie politycznym odgrywają rolę suwerena i delegują swoją władzę na wybieranych przez siebie przedstawicieli.
fragment Wstępu
Od dawna międzynarodowe dyskusje w tej materii nierzadko kończą się taką samą, zgodną konkluzją, że jakość oferty medialnej ulega trywializacji. Również w Polsce z łatwością można zauważyć zmiany zarówno w doborze tematów prezentowanych w programach informacyjnych i publicystycznych, jak i w sposobie relacjonowania wydarzeń przez dziennikarzy, a także zmianę w zachowaniach prowadzących programy publicystyczne i ich gości. Innymi słowy, wypada zwrócić uwagę na to, że zmienia się sposób prowadzenia dyskursu politycznego, którego głównymi animatorami są dziennikarze i politycy.
Sposób przedstawiania polityki i jej bohaterów przez media, a także stopień i kierunek dziennikarskich zainteresowań tą dziedziną mają istotny wpływ na postrzeganie pola polityki przez odbiorców mediów masowych, którzy przecież w procesie politycznym odgrywają rolę suwerena i delegują swoją władzę na wybieranych przez siebie przedstawicieli.
fragment Wstępu
Szczegóły
Tytuł
Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach
Autor
Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo
Autor
Opracowanie zbiorowe
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
170
Format
16,8 x 24,2 cm
ISBN
978-83-62907-44-1
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788362907441
Dodałeś produkt do koszyka
Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach
22,10 zł
Recenzje