53.2
Książki
Promise
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Wydawnictwo:
Promise
Oprawa: Kartonowa Foliowana
53,20 zł
Cena rekomendowana: 79,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.Umiejętności, które można zdobyć:Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwiękKorzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałówUlepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowePoznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzaniaImplementacja zgodności czasowej dźwięku i animacjiIntegracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++
Kraj produkcji: Polska
Szczegóły
Tytuł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Autor
Matt Edmonds
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
358
Języki
polski
ISBN
9788375413670
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Włodarz Marek
Tytuł oryginału
MASTERING GAME DEVELOPMENT WITH UNREAL ENGINE 4 SECOND EDITION
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375413670
Data premiery
2019-01-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Centrum Edukacyjne APN Promise
Dodałeś produkt do koszyka

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
53,20 zł
Recenzje