39.98
Książki
edu-Libri
Targi w gospodarce rynkowej
Wydawnictwo:
edu-Libri
Oprawa: Miękka
39,98 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.Książka składa się z dwóch części.Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych.Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.
Szczegóły
Tytuł
Targi w gospodarce rynkowej
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
165
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363804534
Redakcja
Szromnik Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363804534
Dodałeś produkt do koszyka
![Targi w gospodarce rynkowej](https://webimage.pl/pics/534/4/s9788363804534.jpg)
Targi w gospodarce rynkowej
39,98 zł
Recenzje