31.96
Książki
Słowa i Myśli
Techniki promocji sprzedaży
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka
31,96 zł
Cena rekomendowana: 43,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt."Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.- - - - - - - - -To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat ? konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.Krzysztof Kozakspecjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Członek Zarządu ICP Group S.A.
Szczegóły
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
300
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363566388
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566388
Dodałeś produkt do koszyka
Techniki promocji sprzedaży
31,96 zł
Recenzje