loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
93.5 Książki C. H. Beck

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Wizerunek-Relacje-Komunikacja

Berbeka Jadwiga

,

Borodako Krzysztof

,

Lipecki Krzysztof

,

Rudnicki Michał

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: miękka
93,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 75,43 zł (+24%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

„Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.

Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.

Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.

(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.”

Dr. hab. Adam Pawlicz,
Uniwersytet Szczeciński

Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Szczegóły

Tytuł
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Podtytuł
Wizerunek-Relacje-Komunikacja
Autor
Berbeka Jadwiga , Borodako Krzysztof , Lipecki Krzysztof , Rudnicki Michał
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
142
Format
16.5 x 23.8 cm
Języki
polski
ISBN
9788381985826
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381985826

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
93,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 75,43 zł (+24%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Berbeka Jadwiga , Borodako Krzysztof , Lipecki Krzysztof, Rudnicki Michał
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Berbeka Jadwiga , Borodako Krzysztof , Lipecki Krzysztof, Rudnicki Michał
93,50 zł
Przejdź do koszyka
93,50 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO