39.9
Polityka
UMCS
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Twarda
Opis
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
Szczegóły
Tytuł
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
276
Format
17.0x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377841631
Rodzaj
Książka
EAN
9788377841631
Data premiery
2012-07-26
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
39,90 zł
Recenzje