10.5
Psychologia
UMCS
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Szczegóły
Tytuł
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Autor
Kuśpit Małgorzata
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
212
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788322731765
Rodzaj
Książka
EAN
9788322731765
Data premiery
2010-12-16
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
10,50 zł
Recenzje