13.74
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Teoria i praktyka medioznawstwa
13,74 zł
Cena rekomendowana: 29,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji nad mediami. Autorzy zajmują się w prezentowanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą się wynikami autorskich badań zagadnień komunikacji profesjonalnej (dziennikarskiej, reklamowej, wizerunkowej, public relations i marketingu politycznego). W tomie zamieszono zarówno teksty uznanych badaczy, jak i utalentowanych debiutantów. Można także śledzić przemiany i wzbogacającą się refleksję dotyczącą bogatej i różnorodnej tematyki, która interesuje wrocławskie (i nie tylko) środowisko badaczy komunikacji, mediów, wizerunku i dziennikarstwa.
Szczegóły
Tytuł
Teoria i praktyka medioznawstwa
Wydawnictwo
Seria
DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
236
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322935095
Redakcja
Borkowski Igor
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322935095
Dodałeś produkt do koszyka
Teoria i praktyka medioznawstwa
13,74 zł
Recenzje