20.2
Pedagogika
WSiP
Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
Wydawnictwo:
WSiP
Seria:
LITERATURA PEDAGOGICZNA
Opis
Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia pedagogicznego (nauczycielka - doradca metodyczny - wykładowca uniwersytecki) pokazuje, na czym polega praca w "laboratorium relacji międzyludzkich", jak nazywa edukację małych dzieci. Umiejętność nawiązania kontaktu z dzieckiem, z jego rodzicami, z nauczycielami uważa za tak ważną, jak umiejętność organizacji i prezentacji treści nauczania.rozdziały są poświęcone następującym aspektom działania nauczyciela-wychowawcy: jak rozumieć dziecko, czym jest i od czego zależy program dydaktyczno-wychowawczy, jak kształtować środowisko wychowawcze, jak tworzyć i rozwijać własny program pedagogiczny. Wiele tu odniesień do praktyki - opisów sytuacji, zadań do samodzielnego wykonania przez czytelnika. ję tę polecamy studentom pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Szczegóły
Tytuł
Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
Autor
Rosemary Perry
Wydawnictwo
Seria
LITERATURA PEDAGOGICZNA
Wydanie
1
Rok wydania
2000
Ilość stron
204
ISBN
8302077801
Rodzaj
Książka
EAN
978830207780701
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
20,20 zł
Recenzje