49.9
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Teoria komunikowania masowego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: * strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; * organizacji i kulturze mediów; * treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; * widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; * społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Szczegóły
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
576
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301151539
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bucholc Marta
Tłumacze
Szulżycka Alina
Tytuł oryginału
Mass Communication Theory
Rodzaj
Książka
EAN
978830115153902
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Teoria komunikowania masowego
49,90 zł
Recenzje