65.01
Marketing i ekonomia
Poltext
Teoria konkurencji.
Ekonomiczna teoria wszystkiego
Wydawnictwo:
Poltext
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego.
Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
Szczegóły
Tytuł
Teoria konkurencji.
Podtytuł
Ekonomiczna teoria wszystkiego
Autor
Adam Noga
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
240
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788381753616
Rodzaj
Książka
EAN
9788381753616
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Teoria konkurencji.
65,01 zł
Recenzje