58.1
Książki
MT Biznes
Teoria konkurencji
Ekonomiczna teoria wszystkiego
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
58,10 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”. Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.
Szczegóły
Dodałeś produkt do koszyka
Teoria konkurencji
58,10 zł
Recenzje