37.8
                                            Socjologia
                                            Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
                                        
                                        Teoria zakupów
Opis
                                Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.
Nigel Thrift, University of Bristol
Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
                        Nigel Thrift, University of Bristol
Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
Szczegóły
Tytuł
                                        Teoria zakupów
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Miller Daniel
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Seria                                                                                                    
                                                
                                            Wydanie
                                            1
                                        Rok wydania
                                            2011
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            162
                                        Format
                                            14.5x22.5cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788323331889
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Król Marek
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788323331889
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Teoria zakupów
                        
                    
                                            
                    
                    
                    37,80 zł
                                            
                                                    
Recenzje