44
Socjologia
Atut
Teorie komunikacji i mediów 5
Wydawnictwo:
Atut
Oprawa: Miękka
Opis
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.
Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Szczegóły
Tytuł
Teorie komunikacji i mediów 5
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
400
Format
15.5x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374328715
Rodzaj
Książka
EAN
9788374328715
Data premiery
2013-01-23
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza ATUT Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Dodałeś produkt do koszyka

Teorie komunikacji i mediów 5
44,00 zł
Recenzje