33.6
Socjologia
Atut
Teorie komunikacji i mediów część 2
Wydawnictwo:
Atut
Oprawa: Miękka
Opis
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.
Redaktorzy tomu
Redaktorzy tomu
Szczegóły
Tytuł
Teorie komunikacji i mediów część 2
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
274
Format
15.5x22.6cm
Języki
polski
ISBN
9788374326513
Rodzaj
Książka
EAN
9788374326513
Data premiery
2010-08-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza ATUT Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Dodałeś produkt do koszyka

Teorie komunikacji i mediów część 2
33,60 zł
Recenzje