44
Socjologia
Atut
Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7
Wydawnictwo:
Atut
Oprawa: Miękka
Opis
Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
400
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788379770625
Rodzaj
Książka
EAN
9788379770625
Data premiery
2015-02-23
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza ATUT Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Dodałeś produkt do koszyka

Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7
44,00 zł
Recenzje