39.9
Socjologia
Sic!
Teorie mediów
Wydawnictwo:
Sic!
Oprawa: Miękka
Opis
Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o mediację rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie jak dowodzi Mersch teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
13.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788360457894
Język oryginału
niemiecki
Tłumacze
Krauss Ewa
Tytuł oryginału
Medientheorien zur Einführung
Rodzaj
Książka
EAN
9788360457894
Data premiery
2010-03-02
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo SIC!
Dodałeś produkt do koszyka

Teorie mediów
39,90 zł
Recenzje