13.24
Książki
Alma-Press
Testy dla menedżerów stawiających na efektywność
Wydawnictwo:
Alma-Press
Oprawa: miękka
13,24 zł
Cena rekomendowana: 14,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości. Dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i efektywność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, wykorzystywanie czasu i podejście do zadań. Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało wiele firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott. 28
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
228
Format
16.5x23.5 cm
ISBN
978-83-7020-775-5
Tłumacze
Gizmajer Marek
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788370207755
Dodałeś produkt do koszyka
Testy dla menedżerów stawiających na efektywność
13,24 zł
Recenzje