46.97
Książki
CeDeWu
Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
46,97 zł
Cena rekomendowana: 58,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Szczegóły
Tytuł
Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375565003
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375565003
Data premiery
2013-09-13
Dodałeś produkt do koszyka
Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
46,97 zł
Recenzje