31.5
Pedagogika
UMCS
Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Asertywność traktuje się jako jeden z podstawowych wyznaczników kwalifikacji zawodowych nauczycieli i wychowawców. Rozwijanie umiejętności asertywnych sprzyja bowiem przezwyciężaniu problemów nerwicowych, budowaniu zdolności samokontroli i odporności na stres oraz kształtowaniu umiejętności skutecznego i konstruktywnego funkcjonowania interpersonalnego. Powszechnie uważa się, że gotowość do przejawiania zachowań asertywnych stanowi istotny warunek zdrowia psychicznego człowieka. Zamieszczony w pracy empirycznie zweryfikowany program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów. Książka adresowana jest również do wszystkich osób pragnących rozwijać własne umiejętności asertywne, w szczególności zaś do nauczycieli i wychowawców, dla których pedagogiczne "bycie" wobec drugiego człowieka jest znaczącą wartością. Z myślą o nich obecne wydanie publikacji zostało wzbogacone o materiały służące do autodiagnozy asertywności pedagoga.
Szczegóły
Tytuł
Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym
Autor
Zubrzycka-Maciąg Teresa
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
178
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322732830
Rodzaj
Książka
EAN
9788322732830
Data premiery
2011-06-18
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym
31,50 zł
Recenzje