49.21
Sztuka użytkowa
d2d.pl
Triumf typografii.
Kultura, komunikacja, nowe media
Wydawnictwo:
d2d.pl
Oprawa: Zintegrowana
49,21 zł
Cena rekomendowana: 68,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej.
Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?
Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej
dalszy rozwój?
Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
d2d.pl s.c. Elżbieta Totoń, Robert Oleś
ul. Sienkiewicza 9/14
30-033 Kraków (PL)
tel: +48 12 432 0850
email: info@d2d.pl
Szczegóły
Tytuł
Triumf typografii.
Podtytuł
Kultura, komunikacja, nowe media
Autor
Henk Hoeks
, Ewan Lentjes
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Zintegrowana
Ilość stron
360
Format
17.5x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788394030674
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788394030674
Data premiery
2018-01-26
Kraj produkcji
PL
Producent
d2d.pl s.c. Elżbieta Totoń, Robert Oleś
ul. Sienkiewicza 9/14
30-033 Kraków
PL
+48 12 432 0850
info@d2d.pl
30-033 Kraków
PL
+48 12 432 0850
info@d2d.pl
Dodałeś produkt do koszyka

Triumf typografii.
49,21 zł
Recenzje