23.75
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Trywializacja feminizmu
Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka
23,75 zł
Cena rekomendowana: 25,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym (?Twój Styl?, ?Wysokie Obcasy?, ?Wysokie Obcasy Extra? i ?Cosmopolitan?). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.
Szczegóły
Tytuł
Trywializacja feminizmu
Podtytuł
Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego
Autor
Olivia Kłusek
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Format
13.8x20.6
Języki
polski
ISBN
9788378655619
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378655619
Dodałeś produkt do koszyka
Trywializacja feminizmu
23,75 zł
Recenzje