24.1
Książki
Poznańskie
Trzy dekady handlu
Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka
Wydawnictwo:
Poznańskie
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
24,10 zł
Cena rekomendowana: 34,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów.Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój. Książka Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.
Szczegóły
Tytuł
Trzy dekady handlu
Podtytuł
Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka
Autor
Edward Cyrson
, Tomasz Kopczyński
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
224
Format
14.4x20.4
Języki
polski
ISBN
9788379763849
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379763849
Dodałeś produkt do koszyka
Trzy dekady handlu
24,10 zł
Recenzje