39.46
Książki
Kurhaus Publishing
Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy
39,46 zł
Cena rekomendowana: 49,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jak zbudować firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.
Szczegóły
Tytuł
Trzy reguły
Podtytuł
Jak myślą wyjątkowe firmy
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
382
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363993146
Tłumacze
Halaba Małgorzata
Tłumacze
Lipa Michał
Tytuł oryginału
The Three Rules
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363993146
Data premiery
2015-10-13
Dodałeś produkt do koszyka
Trzy reguły
39,46 zł
Recenzje